Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Your shopping cart is empty!

Доставка від інтернет-магазину MARMORIN.kiev.ua

Умови доставки та оплати товарів.

- ціни на товари на сайті наведені без урахування вартості доставки;

- ціни на товари на сайті наведені з ПДВ;

-товари доставляються по Києву та у погоджений з Покупцем час;

- під доставкою мається на увазі доставка товару до під'їзду замовника.


Для наших клієнтів ми пропонуємо 2 (два) варіанти доставки замовлень по Києву та Україні:

1 варіант доставки - ЗВИЧАЙНА ДОСТАВКА.

Доставка по Києву (великогабаритний товар без занесення на поверх) та Україні кур'єрською службою (на відділення) - БЕЗКОШТОВНА!

При звичайній доставці, товари, які є в наявності, доставляються протягом 2 (двох) робочих днів з моменту прийому замовлення.


2 варіант доставки - САМОВИВІЗ.

Забрати замовлену продукцію самовивозом можна з офісу-салону за адресою:

м. Київ, вул. Кирилівська, 152 салон інтер'єру "N.E.S.S."

Обов'язково погоджуйте Ваш приїзд за замовленим товаром із менеджером магазину, тому що складський запас товарів у офісі не підтримується.

Доставка здійснюється у погоджений з клієнтом час з 11:00 до 21:00.


Отримання та оплата товару

  • За наявності претензій до зовнішнього вигляду та комплектності товару Ви можете відмовитись від товару. Приймання товару за зовнішнім виглядом, комплектністю, відсутністю механічних пошкоджень у момент передачі товару обов'язкове;
  • При отриманні товару приготуйте оплату у гривнях та, по можливості, без решти у сумі зазначеної диспетчером служби доставки;
  • Отримайте замовлений товар та документи (товарний, касовий чеки або накладні) у кур'єра служби доставки;
  • Перевірте наявність та комплектність товару, збереження фірмової упаковки та наявність гарантійних талонів (якщо на цей товар вони передбачені).

Розрахунок проводиться лише у національній валюті!

Переконливе прохання в день доставки бути присутнім за адресою доставки. Якщо Ви з будь-яких причин не можете здійснити прийом замовлення за вказаною Вами адресою та в обумовлений час, Ви маєте самостійно зв'язатися з оператором служби доставки та повідомити про зміни, що виникли.

У разі відсутності покупця або його уповноваженого представника за адресою доставки покупець відшкодовує витрати, понесені магазином при повторній доставці товару. Повторна відсутність покупця або його представника за вказаною адресою розглядатиметься як відмова Покупця від покупки товару.

Якщо машина не може прибути за адресою доставки в зазначеному часовому інтервалі з об'єктивних причин (затори на дорогах, ДТП та інші форс-мажорні обставини), співробітник служби доставки або менеджер магазину обов'язково проінформує Вас про це та обговорить з Вами інший зручний для Вас час доставки . Для запобігання таким непередбаченим ситуаціям всі наші машини оснащені сучасними навігаційними системами та мобільним зв'язком.


Важливо: При отриманні товару уважно оглядайте покупку в присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає замовленому, Ви маєте право повернути замовлення кур'єру. Претензії щодо зовнішнього вигляду та відповідності приймаються лише у момент доставки.

У разі відмови від товару в момент його отримання Клієнт оплачує кур'єру за доставку 150 грн.

Клієнт звільняється від оплати доставки у разі, якщо товар був доставлений з дефектом чи механічними ушкодженнями.

Шановні клієнти, переконливо просимо Вас не робити необдуманих покупок. Цінуйте свій і наш час.